Imorgon är en annan dag

Du ger mig en mening
En mening att leva

Åh.
Imorse var jag i stallet och red ut i regnet med en vän. Pysslade på loftet och ordnade allt så att det blev riktigt fint!
Efter lunch begav jag mig hem till min kära M (underbara vännen <3) för att laga middag åt oss. Hon hade gjort så fint med levande ljus och rosor överallt - mysigare kan det väl knappast bli..? Kokade Tortellini och improviserade ihop en sås som faktiskt blev bra! Tycker ju om att laga mat egentligen ;) Hade i citronpeppar, salt, soltorkade tomater... Ja, det blev bra!
Tyvärr tog middagen lång tid att äta, det har varit en jobbig dag idag. Känner mig ledsen och ångestfylld, och orkar inte ta tag i någonting. Försöker att inte tänka på det just nu. Imorgon åker jag till mormor i Uddevalla, och där kan jag alltid slappna av lite. Ska bli skönt. <3

Hoppas ni alla haft en fin dag trots regnet!!
M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0