Just another day

Godmorgon.
Åh, jag är så GALET trött idag! Massvis med ångest igår kväll, och när jag slutligen somnade ifrån det - förföljde det mig natten igenom. Drömde så mycket jobbigt. Klockan ringde för en halvtimme sedan, och om tio minuter ska jag åka ut till stallet för att fodra och rida. Det är så himla jobbigt bara, att öppna ögonen på morgonen och känna ångesten slita i mig. Höra speglarna skrika redan innan man mött dem. (Och nej, såklart HÖR jag dem inte, hör inga röster, men liknelsen fungerar bra)
Give me your revelation
Show me what to do
I've been trying to find my way - I haven't got a clue


Önskar er alla en fin dag
/M

Kommentarer
Postat av: Steinaranja

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-29 @ 13:13:37
URL: http://steinaranja.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0