Namnsdag

Har haft en underbart fin dag idag!
Först stallet på morgonen, Diesel kändes underbart fin efter en stund faktiskt! :D
Därefter mötte jag upp min underbara J, lilla ängel...<3 You made my day!!! TÄNK att vi ska bo ihop! Just nu är du den enda som får mig att orka och våga.
För nu när jag sitter här i ångest och bara vill gråta, vill härifrån och vill absolut inte till Capio, så LÄNGTAR jag samtidigt. För jag vet att du kommer vara där. Jag vet att VI kommer att vara där. Jag SKA våga. SKA.
Om jag lovar dig det nu, då kan jag inte svika. Så jag lovar helt enkelt. Nu. <3
Lätt är det inte. Nej, verkligen inte. Mamma utmanar mig idag också, så jag känner mig helt och hållet gråtfärdig nu. Men på något sätt håller jag ändå näsan över vattenytan ikväll - och det är tack vare dig, min fina J. Du är en ängel, helt enkelt. <3

Kommentarer
Postat av: Nicklasfrida

It is the coolest site,keep so!

2011-11-29 @ 05:18:59
URL: http://nicklasfrida.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0