Och med livet vill jag säga... :

Idag är egentligen en riktigt dålig dag. Jag mår dåligt ända in själen, speglarna kastar elakare glåpord än vanligt och jag hatar varenda millimeter av mig själv - både utanpå och inuti. Tankarna cirklar och krockar inuti, mestadels rör det sig om mat och Capio, precis som vanligt. Tänker på skolan, allt jag missar, men även alla ord... Alla som vill att jag tar chansen. Ser de något som jag inte ser? Behöver jag platsen, fastän jag tror att jag alltid varit på tok för frisk för slutenvård? Jag vet inte. Ibland känner jag mig så blind. 
Dessutom gör ryggen ont, SJUKT ont och mamma säger att det kanske är ett diskbråck på g. Hoppas inte. Vill inte. Har jag förstört min kropp så? Verkligen? Det känns inte rimligt. Men självklart är jag nervös och rädd, ifall det skulle vara det. Kanske måste jag förstå nu att jag faktiskt inte förstår, och göra som folk säger åt mig - även om det är något jag alltid hatat.
Så varför skrev jag "egentligen är det en riktigt dålig dag"?. För att det inte är helt sant. 
Igår fann jag J, en alldeles ny och alldeles underbar vän. Lilla, hur kan det komma sig att det känns som om du redan funnits länge i mitt liv? Förstår och känner mig precis? Det är konstigt. Ny vänskap är alltid stark. Jag tror på dig vännen, och litar på dig redan. 
Sitter nu och väntar på att N ska komma hit och hålla mig sällskap. Se på film, bara snacka och mysa som riktiga vänner gör. Är så glad att du finns <3
Nejmen oj, titta, en BILD! Nu blev ni allt förvånade XD
Hoppas livet är schysst mot er alla
Jag finns här<3
Många kramar, Miss M

Kommentarer
Postat av: maria

Söt du är vännen och jag hoppas verkligen att du mår bättre än när du skrev det här inlägget :)

2010-07-21 @ 01:03:23
URL: http://mdlm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0