Sis. <3

När jag vaknade imorse och kollade mobilen, hade jag fått ett litet sms från min underbara Jill! Plötsligt blev det lätt att ta sig ur sängen, äta frukost när man visste att man skulle ut på promenad med henne :) 
Vi fick lite regn på oss, men jag hade ändå väldigt mysigt! Ingen peppar som du, fina Jillan, så just nu sitter jag här och skriver på min packlista.. Och vet du? Stundtals till och med LÄNGTAR jag. Jag har lurat mig själv, igen, men du är alltid så sann. Just nu är jag säker, och även om jag vet att pendeln kommer att slå tillbaka igen, njuter jag av känslan nu. Av att ha bestämt mig.
Ska ut till stallet om en stund och ta hand om både Diesel och en annan liten ponny som jag passar den här veckan. Hoppas allt går bra där! Och hoppas att ryggen fungerar ok... Den är inte helt snäll mot mig idag heller.
Skriver senare, när jag har mer att skriva <3
Kramkram
M <3

Kommentarer
Postat av: jenny

Vet du hur glad och tacksam jag är för dig!

MASSOR!!<3

o jag e sååå GLAD!!

vi kommer kunna stötta och kämpa med varandra på capio!<3

Du är underbar!

LOVE <3

2010-07-19 @ 13:53:04
URL: http://lillajjjenny.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0