Söndag.

Bråk hemma, många tårar. Men jag klarade det, tack vare mina underbara J:n!!! Tack <3
Har inte så mycket att rapportera. Trotsade kroppen och hoppade ponnyn imorse, och det gick faktiskt jättebra! Hoppade visserligen inte högre än 90, men för mig räckte det (feg som man är) och Diesel gjorde sitt bästa och var superhygglig. Litar så på honom <3
Dock håller min rygg på att döda mig nu. Den gör så ont att jag sitter här alldeles blek och illamående, önskar att jag helt enkelt kunde krypa ur mig själv. Kan inte sitta ordentligt i mer än typ 30 minuter innan jag antingen måste röra på mig för att det gör så ont, eller lägga mig ned och vila. INTE kul. Hoppas det går över snart, annars måste jag se till att få en läkartid.
Idag längtar jag helt ofantligt efter både min 18års dag, och den dagen då jag så småningom flyttar hemifrån till en alldeles egen lägenhet. Ja, jisses vad jag längtar...<3
Stor kram till er alla
/M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0