Stalldag

Idag blir det verkligen en riktig stalldag!
Klockan är halv ett nu, har redan varit i stallet i 4 timmar, är hemma nu för att mellanlanda lite.. Sedan bär det av igen - så mycket som måste ordnas inför morgondagens tävling!
Sitter nu här med värk lite överallt, man blir faktiskt trött av att rida och mocka o.s.v....! Lunch om en stund, sedan en stund till av lugn. Därefter måste jag faktiskt ta mig samman och köra ut till Diesel igen. Hahah, och jag ska orka TÄVLA imorgon? Good luck...
Skriver lite musik tillägnad min underbara Jenny idag. Jag finns alltid här, underbara du. Närhelst du behöver! Du har mitt nummer och adress, tveka inte!!! Du stör aldrig. <3
Ha en härlig dag!
Kram M

Kommentarer
Postat av: Olavvera

Brilliant site. Cheers.

2011-08-02 @ 11:29:06
URL: http://olavvera.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0