Tävlingsdag :)

När klockan ringde 05.45 var jag så lagom pepp på att gå upp måste jag erkänna, men nu är jag faktiskt glad att jag gjorde det...! :)
Ponnyn kändes trött och seg i båda klasserna tyvärr, men fullt förståeligt tycker jag med tanke på hans gräsmage, värmen och alla äckliga små blodsugare!!!
I LB:1 räckte vår insats till 68.966%, och egentligen alltså till en delad andraplats, men då de lät det allmänna intrycket avgöra och jag var en poäng efter där, blev det en tredjeplats för mig och Diesel. <3
I collectingringen till LA:1 dog både jag och Diesel, och minst 5 äckliga klägg som försökte äta oss. Döden mellan två vita dressyrhandskar - inte kul x) Rundan gick inte så bra, men fick 62.895 och kom 9 av 15 starter. Känns godkänt med tanke på omständigheterna <3
Sitter nu här, ska ut till stallet igen om en stund och pyssla om de små för kvällen, men fram tills dess blir det till att lyssna på musik och vara social med underbara vänner. Ångesten är elak, men jag försöker att strunta i den just nu. Den tar jag itu med någon annan gång, helt enkelt.
Stor kram 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0