The Joy of Friendship

Var ute i stallet imorse och hoppade min lilla ponny. Visserligen bara kring 80-90, men ändå! Det gick faktiskt jättebra :) Och jag var inte alls rädd! <3
Stannade sedan i stallet en stund och var social med ett par av mina underbara vänner, innan jag begav mig hemåt. Sitter nu här och väntar utan att göra ngt speciellt och inväntar ett sms från en kär vän som jag ska ut och kvällspromenera med.
Så ja, jag mår ganska ok idag. I'll get through this day too <3 Kanske blir det svårt ikväll, det vet man aldrig i förväg, men just nu känns det faktiskt inte så!! Det är bara ryggen som förstör för mig!! Den gör så galet ont att jag knappt orkar sitta nu... Måste kolla den snart om det inte blir bättre. :/
Stor kram
miss M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0