Välkommen till mitt skeva liv

Hej.
Ingen bra dag idag.
Inte för att det inte gick bra i stallet, för det gjorde det. Dressyren gick bra med båda hästarna, och ryggen gör mindre ont idag. Jag orkade t.o.m. ta mig ned till centrum och låna lite nya böcker att läsa.
Men åh, speglarna är så vansinnigt elaka mot mig idag. Jag känner mig som en sumobrottare som rullar runt genom livet, och jag skäms så över mig själv. Hur kan en som jag ens SÖKA till slutenvård? Det finns magra tjejer där ute som behöver hjälpen. Jag hatar att mina föräldrar tvingar mig att se ut såhär, det är deras fel alltihop. Usch. Nej, glad är jag INTE.
Har dock skaffat mig ett YT konto (god knows why) och lagt upp ett litet stycke där. Ni kan ju lyssna om ni vill, men var inte för kritiska. Jag heter MsMaddie93, så sök på det så tror jag ni hittar.
Ska sticka ut till stallet nu och försöka tänka på annat. Ser INTE fram emot natten, och vet inte ens vilken film jag ska se... Usch, vill bara att någon ska komma hit och sova hos mig, så att jag slipper känna såhär!
Sry. Negativ idag igen. Åh, jag vill bara att det ska vända...
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0