Mod

Idag var det tävling hemma på klubben. Det gick bra och jag är nöjd, men det är faktiskt inte därför jag skriver...
Så mycket tankar och känslor det varit idag, ända sedan jag vaknade. Usch. Verkligen inte mått bra.
Men, när jag ställde mig framför spegeln efter hela tävlingsdagen, trött och sliten, fick jag uppleva något galet. För just som jag stod där med alla sjuka tankar virvlandes, trängde en annan röst igenom allt. En som var starkare. 
"Men åh du, vad finns det där att hata? Madeleine, du är så vacker och fin precis som du är". Jag blev chockad, tror nästan att hjärtat hoppade över ett slag. Med ens exploderade ångesten och jag blev så äcklad av vad rösten sagt att jag blev alldeles spyfärdig. Du kan tro att det tar emot att skriva de orden här! Men ändå. Det var ett ögonblick när jag kände något annat än det som alltid annars finns där. Men, som sagt, så försvann känslan väääldigt fort.
Har mycket ångest som ligger och trycker. Matångest, ångest för framtiden, ångest över allt med Capio. Men TACK och lov så har allt löst sig på ett mirakulöst sätt med Diesel, och han kommer få det underbart medan jag är borta! Känns bra<3
Kram
M

Kommentarer
Postat av: maria

den tanken som kom idag när du stod vid spegeln stämmer :) Du är fin och har säkert en personlighet som väldigt få har!



Tack för din kommentar på min blogg, jag svarade men vet inte riktigt om du har sett det. Hur som helst kopiera jag det här:



Hej Maddie!

Jag har ingen aning om jag ska på "behandling" igen, jag har nu tagit mig i kragen och börjat om igen för att nu kunna bli frisk!

Jaså? Gud va bra och ja, jag förstår dig! Jag kan höra av mig när jag vet vad dem har beslutat sig för :) Kul att du hörde av dig - verkligen!!



KRAM



2010-06-19 @ 22:36:32
URL: http://tomtensrenar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0