Trött

Vaknade vid 05.30 imorse och kunde inte somna om, trots att jag inte somnat förrän vid midnatt. Mådde inte så bra, så jag satte på en film och låg i sängen och bara låg. Det är så mycket tankar och känslor nu att jag känner mig helt och hållet instabil, rätt som det är kan jag bara börja gråta. Hemskt hemskt. Men jag hoppas på goda nyheter på onsdag!!
Skolan idag var helt ok, planerade inför höstens Hulesärk (ska antagligen ha en station med namnet "So you think you can drink?") och hade roligt =) Städade ur skåpet också idag, vilket är anledningen till att jag nu känner mig alldeles skev, väskan var helt galet tung!
Imorgon får vi tillbaka matteproven, och kanske kommer underbara N och hälsar på mig uppe på Tvär! Hoppas på det =) Dock har vi prov på morgonen, och även om det bara är två timmar, känns det helhemskt. Jag kan nog det mesta rätt bra, men jag hittar verkligen inte motivationen eller orken att plugga nu och anstränga mig. Hoppas det går bra ändå.
Ikväll blir det till att titta på lillebrorsans framträdande i gympasalen; femmornas avslutningsshow. Ser fram emot det!
Jag mår sannerligen inte bra, men jag försöker att inte tänka på det, även om det är väldigt svårt just nu. Men, masken på ikväll! Imorgon är det skola igen, och då kan jag försöka vara mig själv igen.
Många kramar
M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0