Så svårt

Jag är så frustrerad. 
Så ledsen över att hon SA att detta var avgörande, men glömde? 
Oron fortsätter ju att finnas där, den går ingenstans förrän allting är utrett och bestämt. Alla krig får fortsätta, och jag orkar inte. Varken fysiskt eller psykiskt. Jag orkar inte. Skolan blir lidande nu, åtminstone idag. Jag borde räkna lite matte och plugga spanska, men det finns ingen vilja kvar. Ingen ork kvar. 
Diesel var jättefin idag i alla fall, vilket jag är jätteglad över! Han betyder så galet mycket!!!
Träffade min underbaraste sof en stund också, så härligt! Gud vad jag har saknat henne... <3
Lyssnar nu på "Sound the Bugle" med Bryan Adams och låter texten få uttrycka allt jag känner.
Hoppas alla ni där ute mår bra.
/M <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

FIN bild! Du är så söt.

Önskar dig allt gott! <3



Kram!

2010-04-12 @ 16:49:30
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0