Inte pepp..

Ingenting fungerar här, och jag är SÅ inte pepp. Allt känns svart och tungt och jag har så galet svårt att se framåt! hade tt bra samtal med min behandlare iaf  (försöker vara öppen eftersom lögner inte leder någon vart), och fick en del fina och efterlängtade mail. Blev glad såklart över det, ändå är allt så himla jobbigt! Så arg på allt, på organisation och struktur som inte hänger ihop eller fungerar (vilket jag uttryckte för min beh. idag)!

Inte så mycket mer att rapportera. Det är tisdag och nästan siesta, och jag vill bara vända ut och in på mig själv och studsa iväg. Eller sjunka genom jorden? Kan inte bestämma mig.
Hur som helst. Kaos och frontalkrockar i hjärnan.

Så kan det gå.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0