Livet på G

Det märks att måndagen är avklarad för denna vecka! Trots ett galet jobbig morgon börjar jag nu "vakna" igen. Fick ett mail som gjorde mig  väldigt glad - min fredag tycks börja ta form! Kanske blir den som jag ville ändå? <3
Helgen börjar också bli bättre, börjar få grepp om den.

Inväntar nu fika, och därefter blir det BK (basal kroppskännedom, INTE Burger King :P ) med massage hos sjukgymnasten :) Tror det blir bra faktiskt, hon är så mysig!

Jaja, det var väl det för nu antar jag. Visst är det wierd att man alltid har tidsbrist här trots att man inte egentligen gör någonting?? :P

Jaja, skriver mer sen. Eller någon annan gång. Typ. Liksom. Eller nåt. (Capiouttryck <3). Ska ner till fikat nu, efter att först ha kollat om något mer efterlängtat mail har trillat in :P

Stor Kram

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0