Lördag hela dagen

Hej och hå.
Lördag här på CACV! Det är lungt, tyst och stilla, och hittills har vi haft en rätt skön dag! Solen skiner för fullt ute så jag ska ut snart :)
Har spenderat förmiddagen i sällskapsrummet där jag spelat Skip-Bo (varning; beroendeframkallande XD) med både personal och patienter. Väldigt mysigt!

Morgonen var lite skev bara, lyckades försova mig och blev väckt 08.04.... (Frukost kl 8 liksom...). Menmen, det gick ju bra sen. Skyller på mina mediciner.


Fikadags nu.
Kramkram!

//M <3

Kommentarer
Postat av: Kjellsophia

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-05-06 @ 10:41:52
URL: http://kjellsophia.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0