Packar och städar

Hej och hå! Packar och städar för fullt inför morgondagens hemresa och den "korta" permissionen (fre-lör, jag tycker det är väldigt lång tid). Termostaten i mitt rum har flippat ur fullständigt nu när det blivit kallare ute (vinden ligger på mot mitt fönster, och precis därunder står elementet. Smart va?) så jag får stå ut med att leva i en bastu för tillfället. Jaja, jag ska väl inte klaga antar jag, men jag är inte riktigt säker på om jag föredrar bastu framför igloo, som var vad mitt rum imiterade förra veckan...

Ska nu spela spel en liten stund före fikat. Vi hörs <3

//M

Kommentarer
Postat av: Katie

Ja det är som att välja mellan pest eller kolera XD *hihihiii* Mitt rum på DSBUS mitt på sommaren var en isvak . . . ugh not fun! Allas rum var så för det var för varmt ute och det blev som i ditt fall ngt fel på hela systemet i BUP delen av sjukhuset ;)



Länge sedan jag hörde ngt från dig :-(

//Katie

2010-11-19 @ 19:17:42
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0