Så kan det gå

Haft en väldigt omväxlande dag idag!
Fick först besök av en vän jag längtat väldigt mycket efter, så det var trevligt! :D Så skönt att få tankarna på lite annat en stund :) Vi gick ner till havet, det blåste rätt mycket och det hade blåst upp skum över hela vägen!! haha, så kan det gå :P

Hade sedan ett jobbigt (väldigt, väldigt jobbigt) möte med chefen. Det gick bra, inte så, men det var jobbiga samtalsämnen som rörde runt i min redan kaotiska hjärna. Igen typ; så kan det gå.

Annars inte hänt så mycket. Skulle ha varit på Taktil Stimulering idag för första gången, men det körde ihop sig lite här inne så det får vänta till fredag åtminstone. Inte så att jag dör för det känner jag.

Är jättetrött av mina nya mediciner men har för övrigt inte märkt några större biverkningar. Lite varm bara, men det behöver ju inte bero på det tänker jag. Inte tröttheten heller, har sovit grymt dåligt det senaste. Utom idag på dagen då, försvann helt efter fikat så personalen fick komma och väcka mig till middagen x) Så kan det gå med bolltäcket på typ :P <3

Tror det blir Grey's ikväll, umgås lite med tjejerna, men nu är det fruktstund..
Kramkram

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0