Suck.

Måndag.
Sjukt mycket måndag helt igenom idag. Har haft en hemsk dag, flera i rad nu faktiskt, och är så trött och less. Det är så sjukt jobbigt att ha det såhär!!! Tur då att man har en underbar behandlare som lyssnar, som låter en "prata ut" och inte rättar eller frågar på en gång. Som inte pushar när man inte är på humör. Det uppskattas.

Ny tjej här idag, inte pratat med henne ännu men hon verkar trevlig! Hoppas det blir bra. <3 Herregud, jag minns min första dag. Man kan inte tro att det var 10 veckor sedan nu. Ja, jisses, idag är första dagen på min 11:e vecka! Tiden går även om dagarna segar. Hur man nu ska förklara det.

Synd att det inte är bra personal ikväll, för det hade jag behövt. Väntar på ett samtal (<3), och så blir det min och J's dagliga "terapistund" i resonansen. Behövs sannerligen idag. Imorgon kommer fina S igen, och jag längtar. Det är så skönt att ha folk här som får en att känna sig trygg!!!!

Jaja. Nog för idag. Mer spännande än såhär blir det ju liksom inte. Eller jo, dagens utflykt...(håll i er)....: APOTEKET!!! Hah. U see what I mean?

Stor kram
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du fortfarande på steg 1 i ´behandlingen?

2010-11-08 @ 19:10:39
Postat av: jenny

<3 <3 <3 <3 <3 <3



Jag tror på dig!



PUSS

2010-11-11 @ 16:25:00
URL: http://anoterworldinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0