The Last Song

Det är söndag rakt igenom idag. längtar till tisdag när allt detta är över för den här veckan. Jag hatar söndagar, av hela mitt hjärta, och försöker att bara stå ut. Den enda som inte fattat att det är söndag är solen, som envisas med att skina så mycket att jag nästan blir irriterad. Den passar inte in. Men samtidigt är jag väldigt glad att det inte regnar! Regn och rusk hade bara gjort allt ännu värre.

Har spelat Skip-Bo med ett par fina tjejer, lyssnat på Ted Gärdestad och sett The Last Song två gånger idag, fastän klockan inte hunnit bli mer än 14.44. Har Miley Cyrus låt "When I look at you" på hjärnan, vilket är irriterande men ändå ok eftersom jag tycker om den <3

Ska städa mitt rum idag, ligga i resonansen samt promenera en stund men annars inget speciellt. Kanske blir det The Last Song en gång till, you never know ;P <3

Hoppas ni som läser inte känner av söndagen på samma sätt som jag gör!
Stor kram <3

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0