Thursday..

Först svar till Anonym..:

Vill inte hänga ut någon såhär på nätet, och säger därför inte vem jag har som behandlare. Men ja, jag har bytt (bytte för rätt många veckor sedan). Är på det stora hela nu VÄLDIGT nöjd med mina samtal ;)


Det är torsdag i mitt liv och torsdagslunchen är avklarad. Jag lever ju uppenbarligen fortfarande också, även om det känns som om det är lite på gränsen. Ska ut med finaste J efter fikat, längtar <3 hade sjukgymnastik imorse (som var bra <3) men inget samtal idag. Har skött min tvätt också, men annars inte gjort så mycket. Livet är inte så snällt mot en alla gånger... Försöker att stå ut. På något sätt har jag ändå klarat nästan 11 veckor här nu, så varför inte en dag till? Eller, för att inte tänka så långt (kan kännas helt oöverkomligt), så tar jag en minut i taget. Man klarar alltid en minut till. Eller en sekund. Sekunder blir minuter som blir timmar som blir dagar som blir veckor som blir månader och så rullar det på.

Men gud så flummig, förlåt.
Ska ner och fika snart.
Puss och kram

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många veckor ska du vara där?

Hur blir det över jul? Stänger de då?

2010-11-11 @ 14:43:51
Postat av: jenny

Love you sweety <3

Du klarar detta , jag klarar detta, VI klarar detta!

Jag tror på dig till 110%! <3



LOVELOVELOVELOVE

KRAFT KÄRLEK O KRAMAR <3

2010-11-11 @ 16:19:13
URL: http://anoterworldinpictures.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår att du inte vill hänga ut nån så här i din blogg men jag har själv varit på Capio och vet därför vilka som är behandlare där. Jag är lite nyfiken..kan du inte skriva ut första bokstaven i för- och efternamn på den du hade först och sen på den du bytt till?!



Trevlig helg!!

2010-11-12 @ 20:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0