Tiden går...

Jaha.
Hemsk natt, spenderad under bolltäcke. Fick sova ett par timmar åtminstone.
Chefen planerade in ett möte den enda tid som inte passade, så nu måste jag försöka ändra om hela den här veckans schema/planering. Blir troligtvis inget efterlängtat samtal ikväll heller med en viss person här. Ja, livet är underbart nästan jämt. Bara för att klaga liksom. Behandlingssamtalet idag lär ju bli en plåga också, jag tror jag vet vad vi ska prata om och jag är INTE pepp på det.

De nya kom igår, känns faktiskt mycket bättre än jag trott!!! Något positivt <3

Nej, nu ska jag gå och lägga mig under bolltäcket, sticka en stund och ringa massa samtal innan samtalen här drar igång. Ser fram emot sjukgymnastiken idag iaf, alltid något <3

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0