Tillbaka på Capio

Är nu tillbaka på Capio. Har ätit middag och frukt, och har nu ingen speciell plan alls för vad jag ska hitta på före kvf. Mår bara allmänt dåligt... Det är jobbigt att vara här, speciellt när allt kraschat inuti (och jag återupptagit typ alla gamla mönster), och jag ser INTE fram emot morgondagen (speciellt inte morgontimmarna).

Har julpyntat mitt rum med tomte, blomma och ljusstake. Trodde att jag skulle bli glad av det, men istället blev jag bara ledsen. Det känns så sorgligt att julpynta ett rum som inte är sitt eget utan tillhör ett BEHANDLINGSHEM. Känns fel. Helt fel.

Negativ som sjutton, men hur skulle jag orka vara positiv nu? Nu när allt går mig emot?
Tack och lov finns det fortfarande fina människor som orkar förgylla mina dagar. Stort tack till er alla <3


Kram
Er M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0