Trying to get by

Kvällen igår var helt klart en klass för sig. Och jag är så GALET trött på att låtsas att allt är så jädra perfekt jämt!!! Så långt ifrån alltså. Så långt ifrån. Dessutom var det kaos på taket här inne, så jag kan bara skatta mig lycklig (minst sagt) som har fina C att ringa. Tack och lov hjälpte hon mig igenom det värsta, så sömn blev det väl om än bara ett par timmar. Ibland är det så skönt att ha någon i örat som bara förstår utan att man måste förklara!!! Livet borde egentligen vara så jämt...

Kan inte påstå att det här dagen är bättre än igår. Tankarna gör mig galen och de snurrar om möjligt ännu mer än igår. Tankar på allt, men först och främst mattankar. Så kan det vara. Men det är *** inte kul, och det är sjukt svårt att bara stå ut.

Ska svara Anonym också (som undrade hur länge jag ska vara här och hur det ser ut över jul): Jag vet inte hur länge jag ska vara här, inte den blekaste aning. Det blir väl så länge det blir, typ. De har öppet här över jul och nyår, så eventuellt blir man väl kvar här. Ingenting bestämt ännu.


Ska nu överlämna platsen här vid datorn åt en liten underbaring här.
Vi hörs

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, trist att du mådde dåligt. På vilket sätt var det kaos på bygget?



Hoppas det är lugnare idag och att du snart ser ljuset i tunneln!!!

2010-11-12 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0