Väntar...

Har nu sett nya Harry Potter filmen med familjen på Bergakungen inne i stan. Tycker att den var bra! Längtar efter att få se slutet dock... Juli, eller när var det? Jaja, tiden går, snart är vi där.
Har lagat middag (Tacofisk) och väntar nu bara på potatisen. Sedan blir det middag, följt av en helt lugn kväll för min del. Ja, förutom ångest och två "måltider" till då. Usch. Nej, bra mår man ju inte iaf. Men tiden går som sagt, snart är det sön efftermiddag och då är allt som vanligt igen. Hah, första gången jag längtar efter en söndag tror jag!! Söndag är nästan måndag, och måndag - det säger väl sig självt?
Inte mycket mer att rapportera, livet rätt händelselöst. Det är ångest som vanligt, vila som vanligt, mat som vanligt... Det enda som är ovanligt är att jag sitter hemma och då dessutom har obegränsad åtkomst till internet x)
Kram på er
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0