Amazing grace, how sweet the sound...

Klockan är 08.51 och jag har nyss kommit upp efter frukost. Har magkatarr och ont i magen, är trött och har ångest. Bra där Madde, BRA... Jaja, "stå ut i känslan". Det är förbannat mycket smör på min ostfralla idag, men jag hoppas på att senare idag kunna kompensera med mycket ost!! Väntar samtal från fina vänner idag. <3

Är sjukt trött på regnet eftersom det gör att jag inte får en enda minuts utevistelse, istället för mina vanliga 20. Har inte mycket från början ju, så det är surt att bli av med det lilla man har!!!

Ska försöka överleva dagen bara. Nu blir det in till mig och sticka, se på film, läsa Bibeln... Ja, slappa helt enkelt. För ovanlighetens och omväxlings skull menar jag då... ELLER???

Ja. Ångest och irritation. Gud, jag dör på det.
En halv tesked - det är *** så mycket mer (internt <3 ).

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0