Blandade känslor

Usch, fy och herregud vilken dag...!
Efter allt som varit idag, både längtar jag till och fasar inför morgondagen. Varför jag är rädd; det är måndag imorgon (CACV-girls, you know what I mean). Varför jag längtar: det är samtal, men just det är också en anledning att vara om inte rädd så ändå väääääldigt nervös. Och nej, det gäller inte min deadline!

Jag jobbar och får höra att jag är stark, men jag känner mig så vansinnigt svag att jag bara vill sjunka genom jorden. Ser inte fram emot fortsättningen på den här kvällen. Och inte morgontimmarna imorgon. Ny människa hit imorgon också, vilket också gör mig sju himmelens nervös. Menmen. Kan inte påverka särskilt mycket, det är bara att go with the flow och försöka att inte drunkna.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0