Blåsväder

Har precis varit ute i blåsten och promenerat mina tio minuter med personal. Skönt, men kallt! Hah, och man blir så himla varm när man kommer in igen, kroppen är liksom inte så van att ställa om :P

Vet inte om det är upp eller ner idag, kanske är det lite både och. Morgonen innehåll en lite oväntad händelse, som gjorde mig både glad och ledsen, typ. Maten är tuff, och fick nästan ett vääääldigt tufft besked av chefen här. Det är min sjätte vecka - nu vill de se resultat. Jag jobbar på, men hur lätt är det när motivationen tycks ha flugit ut genom fönstret? Jaja, lite bättre än i helgen är det iaf, eller, åtminstone än så länge. Fasar för fortsättningen dock.

Ska in på mitt rum och se färdigt "Million dollar baby", började se under siestan och kan lika gärna distrahera mig med film som med något annat. Det räcker att jag ser på klockan nu och noterar att det bara är 31 min kvar till middag för att ångesten ska börja skena iväg med mig... Håll ihop säger jag bara, det är inte folk som jobbar idag som jag har lust att bryta ihop inför.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0