Deadline

Fick (igår) en deadline av min behandlare. Skriver nog inte vad det handlar om här, men Capio-tjejer; jag tror ni fattar. Så nu jobbar jag som sjutton för att få allt att gå ihop. Till på onsdag har jag på mig, och än så länge går det bra. Sjukdomen ska *** inte få styra mitt liv mer!!! Jag orkar inte hålla på fler år nu, inte slussas in någon annan stans, för det är i det läget jag skulle hamna. No way att jag skulle klara mig hemma nu.

Skickar stora tack och varma kramar till alla som fortfarande orkar finnas där för mig. Ni gör att jag orkar kämpa, timme för timme. Eller snarare; sekund för sekund.

Kroppen värker och protesterar, tankar och känslor lever sina egna liv. Men de säger här att det bara är att hålla ut, att jag kommer att kunna ta kommandot snart igen. Jag hoppas så att de har rätt, för det här är verkligen obehagligt.

Jaja, klagat nog för idag. Ska in till mig och fortsätta se på film och sticka, asocial som jag är.

Kramkram

//M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0