Hallelujah

Försöker hålla modet uppe. Är trött både fysiskt och psykiskt, kanske en förkylning? Personalen tror dock att det är pga all anspänning, att kroppen är så trött nu att den inte orkar annat än sova. Hah, jovisst...
Motivationen körd i botten och jag funderar fortfarande över varför jag gör det här.  Tack och lov finns det fina människor här som peppar <33

Tänker på det här också;

"Well, she tied you to her kitchenchair

She broke your throne and she cut your hair

And from your lips, she drew the hallelujah"

Tänk på den.


Ska fortsätta överleva nu. Sticka lite kanske, spela keyboard (om jag orkar) eller skriva vidare på min bok (om jag hittar lust och motivation).

Jaja. Det löser sig. Väl. Nog. Eller nåt.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0