Här och nu

Ligger i min säng och bloggar, tack vare en underbar vän här som lät mig låna hennes mobila bredband idag!!! TACK säger jag bara <3 :D
Har precis varit ute och promenerat mina dagliga 10 min, och suttit ute på balkongen en stund. Lyssnar nu på musik, bloggar (obviusly), tänker på mina fina vänner, väntar på ett speciellt telefonsamtal och försöker att låta bli att fasa inför middagen. Jag vill ju leva, right? Då är det bara en väg som gäller, och det är den jag nu börjat på.
Det är ändå vägen jag valt
En förströstan långt bortom orden
Som har visat en liten bit
Av den himmel jag aldrig nått

(...)

Jag vill leva lycklig
För att jag är jag
kunna vara stark och fri
se hur natten går mot dag


"Ostfralla, tänk ostfralla" (internt) <33
Pepp? Nope. Men att deppa leder heller ingenvart.
Love
M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0