It's my life, and it's now or never...

Trots rubriken har jag väldigt lite motivation idag.  Samtalet med behandlaren gick bra idag, men var väldigt jobbigt...! Fasar inför fler samtal - med flera olika personer..!!! Ja, gud, nästan så att jag måste spara tårarna tills dess. Har inte ens en tid ännu, men ändå. Ja, jag kanske förklarar någon gång, men inte idag.

Mår SMÖR inuti, allt känns smör idag. Mer än så behöver man väl inte säga?

Sitter här just nu och har tråkigt. Har gjort ett nytt affirmationskort att ha i matsalen, men nu är det liksom bara långtråkigt. Siesta snart, ska försöka att inte somna typ. Även om det hade varit extremt skönt att fly alla tankar och känslor ett tag.
Ska istället tänka på morgondagens timmar i frihet och försöka att längta istället för att se alla svårigheter och problem. Herregud, det är bara ett par timmar, sedan kan jag komma tillbaka hit och bara bryta ihop om det skulle vara så. Men när jag är iväg - då ska jag verkligen försöka att bara njuta.

Kram så länge
//M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0