Morgon på CACV

Godmorgon <3

Klockan är 07.52, bloggar snabbt före frukost.

Det är onsdag, och inget speciellt alls. Har sovit typ 2.5h inatt och är rejält trött...!!!

Jo, förresten, det är LILA DAGEN! Alla ska ha ngt lila för att "stödja" HBT - och här på CACV slår vi på stort... Hah, största händelsen typ ever. jaja, så kan det vara. Bara för att det inte händer ngt annat här.

Idag har jag min 2:a deadline, och jag har hållt den sedan igår (när jag fick min ddline), så nu kör vi på. Jobbigt möte med min behandlare blir det, annars inget speciellt planerat. Överleva, typ. Och hoppas att den här dagen blir åtminstone liiiiite bättre än gårdagen.


So long! Skriver sen <3
P&K
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0