Steg för steg

Har lagt upp min första måltid nu; frukost. Dum som jag var i söndags hade jag skrivit GRÖT och inte tänkt på att jag kanske skulle bli tvungen att lägga upp själv...!! Har inte ätit det på mina 5 veckor här, smart eller hur? Jaja, gjort är gjort och jag överlevde ju. Uppenbarligen.

Ska nu lägga upp både frukost och kvällsfika framöver, UTMANING or what??! Menmen. Steg för steg. Någon gång är det ju faktiskt tänkt att jag ska bli bra.

y'=0 , it's time to make a change. Kurvan ska svänga nu, och det är faktiskt bara glada munnar som har minimipukter. <3

//M<3

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Allt bra med dig? :)

2010-10-05 @ 09:27:11
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0