Who cares

Vem bryr sig. Jag fattar inte att jag ens trodde, att jag ens försöker. Att jag ens hoppas o.s.v. Orka att jag skriver deppiga inlägg på min BLOGG dag efter dag, bara för att jag inte har något bättre för mig.

Så många som tror att de fattar, men som frågar varför jag inte redan tagit nästa steg. Eller, varför inte 10 steg till? Jag orkar inte mer.

Orkar orkar orkar orkar orkar orkar orkar inte mer.

Går åt rätt håll?
En del tycker att jag VAR på rätt spår, och fattar inte vad som hände sen. Jag däremot, förstår precis. Jag var aldrig på något annat spår, och det är ju roligt att folk är så lättlurade.


Ja, jag är irriterad. Jag är förbannad och besviken. Och jag är så ***** trött på livet.


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0