Brev =)

Fick idag ett brev från världens underbaraste M! Tack vännen, you made my day (as usual..<3) <3!

Har nu skickat iväg ett litet mail till min kära mor med en önskelista inför hennes besök på fredag. Allt eftersom tiden går inser man ju vad man saknar för något här. Typ, svart kofta, mössa, vantar...

Ska sätta mig och sticka en stund nu tror jag, innan det blir dags för (håll i er nu...) MIN FÖRSTA PROMENAD! Ok ok, 10 min med personal, men det känns som en stor befrielse. Har ju knappt varit utanför byggnaden på 4.5 veckor!!! Tänk er, 30 dagar inlåst... Hah, big brother eller vad?? Jaja, ska bli underbart skönt, idag när det dessutom är så fint väder! =) <3

Mår inte alls bra. INTE ALLS. Men det får komma när det kommer, just nu ligger mitt fokus på överlevnad. Typ. Eller nåt.


Kramkram
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0