...det är dags för fredagsmys...

Fredag igen då. Inget speciellt alls med den här dagen. Hade ett ***** jobbigt samtal med min behandlare (eftersom jag ev. ska byta nu). Maten är galet tuff och jag känner mig nere och negativ. En del här verkar tro att man mår bra bara för att man pressat ned sig i ett par leggings istället för mjukisbyxor, och för att man lagt lite svart ögonskugga. Kan ju då avslöja att så inte är fallet. Det är snarare ett desperat försök från min sida att på morgonen fokusera på någonting annat än att jag ska ner och äta frukost...
Min favorit i personalen jobbar nu ikväll, vilket är himla skönt. <3 Väntar på ett telefonsamtal också, som jag ser fram emot <3

Nä, nu är det snart siesta, och jag känner att jag måste borsta tänderna innan, hela munnen smakar av hushållsost... x)

Ska bara tillägga att jag varit riktigt ambitiös och storstädat idag (trots mina två kryckor!!!). Dammsugit, tvättat toaletten och handfatet, putsat alla speglar, och (hör och häpna) skurat mitt golv för hand! Hah, bara för att fördriva tiden liksom...

Jaja. Jag skriver igen när jag får tid.
Tänker på er.

Stor, varm kram
/Miss M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0