Fortsätt simma...

Usch. Klockan är inte ens 15 och det känns som om jag varit vaken i minst åtta dygn. Är så trött! Det är verkligen panikjobbigt här... Personalen har varit fin mot mig även idag, men ångesten har varit allt annat än snäll.
Ville inte gå ur sängen imorse ens, och efter lunch knackade frk Panikångest på dörren.. :/ Menmen. Bra med dagen; hunnit spela lite keyboard, och hann faktiskt vara med på Mindfulness Yogan! Det var så skönt <3

Men åh, det känns som om jag varit ifrån er i miljarder år redan, trots att det bara är min tredje dag här. Det är tufft. Verkligen. Men finns det något alternativ till att stå ut nu? Svar: nej. Jag måste klara mig igenom allt detta nu. Måste måste måste måste och måste igen.

Ute skiner solen, men jag orkar inte gå ut. Är inte på gott humör. Ska istället gå ner till skrubben och sätta på lite musik, eller kanske t.o.m. en film? Ta det lugnt iaf. Eller, försöka åtminstone. Ska försöka vänta med nästa ångestattack till efter middagen. Då är det åtminstone någon timme kvar...

Hälsar också till er alla att ni jättegärna får ringa om ni vill! Jag har telefonen med mig, och svarar när jag kan <3

Love
/Miss M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0