Håller ut

Jag håller ut här.
Det är helt vansinnigt tufft, så många gånger värre än jag trott! Ändå är det bra. Alla här är så himla mysiga och snälla!!!
Var för första gången en lite bråkig patient igår. Fick ett litet aggressivt utbrott (inte så farligt, men mer än förut), och på sätt och vis var det skönt. Är så vansinnigt trött på att alltid göra som alla säger!!!

Det är en jobbig dag redan från början idag, och nu sitter jag här, helt opepp, med 55 minuter kvar till lunch. hatahatahata. <- dåligt tankemönster, I know. <3

Är trött och rejält frusen, det är kallt här idag. Inte positiv för 5 öre heller. Menmen, vad ska man väl göra åt det? Det är bara att stå ut. Det blir film och mys med alla fina här idag, så det ser jag fram emot. Kanske något fint samtal eller mess från någon också.

Hörs senare igen kanske. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Varma hälsningar från CAC-V... <3
//Er M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0