Oj oj oj

Vilken dag.
Ont lite överallt, trött... Lunchen gick bra dock (efter lite peppning från bästaste M <33). Snart är det mellanmål (totalt opepp, så hoppas på ngt lätt).
Fick veta att jag kanske får flytta till 2a vån om ca 2-3veckor!!! Underbart :) Hoppas att det kanske blir ännu snarare. Önskedrömma går ju alltid.

13 minuter kvar till mellanmålet. Nedräkningen har börjat...

Hoppas ni har det bra därute, och många miljarder gånger bättre än mig. Tänk, att den här veckan kanske gått fort för er. Fort, och varit en helt vanlig vecka just som alla andra. För mig har det varit en helvetisk, evighetslång vecka. Men, någon gång tänker jag att det måste vända. Även om det inte är idag.

Det är inte lätt när det är svårt.

//M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0