Rum nr.1

Nu ÄNTLIGEN har jag lämnat tiden i "skrubben" (11:an) bakom mig och flyttat upp till 2:a våningen! Bor nu i världen sötaste rum, nr 1, med egen dusch och toalett. Så skönt!
Har dock grymt tuffa dagar just nu (eller, ja, extra tuffa) med miljarders miljoner ångestpartiklar svävandes runt mig hela tiden. Jobbigt? Vilken fråga.

Som tur är har jag underbara vänner som ställer upp för mig i vått och torrt, även folk jag aldrig hade kunnat ana skulle finnas där nu! Det betyder SÅ mycket, även om jag kanske har svårt att visa det nu... Det är som sagt sjukt jobbigt. Så många gånger värre än jag någonsin anat.

Hoppas alla är ok där ute <3
Stora kramar till er.

/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0