Små ljuspunkter

Hej alla.
Det är min femte dag på Capio, och jag kommer precis ifrån lunchvilan (där jag somnade...). Efter en tuff morgon på lab och en hemsk lunch där jag blev så pissed på min behandlare som bara satt och petade på mig hela tiden att jag bara slängde i mig maten, fick jag lite ljus i tillvaron. Somnade en stund på vilan, datorn var ledig efteråt, och nu kom precis fina J och berättade att jag fått post!!! Ett litet brev från mormor, som jag snart ska lägga mig och läsa. Eller, vid närmare eftertanke, så sparar jag det nog till siestan. Ska prata med stora C idag också, och jag ser fram emot det. Någon gång vill man ju kunna få släppa på ångesten.

Underbar personal ikväll. Kanske orkar jag den här dagen också.

Fritt fram att ringa, svarar när jag kan. Saknar er min fina!!

Stora kramar
M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0