Bakom ratten idag igen :)

Övningskörde för andra ggn på två dagar x) Intensivkurs, eller vad ska jag kalla det?? Idag körde jag och pappa på Åbys parkering (den där jättestora). Redan idag gick det mycket bättre att starta bilen, så vi tränade på att växla. Fick växla ända upp till trean (haha, ja, för MIG känns det som ett stort steg!). Det gick bra och vi "skenade" i 40km/h en liten bit innan jag växlade ner igen. Fick även prova att backa... :) Mycket intressant att läsa antar jag (hrm..) men det känns så himla viktigt! Hihi, känner mig väääldigt duktig :P
Har annars inte så mkt att skriva. Träffade fina M en stund, var i stallet och red ponnyn, och har framför allt fortsatt att må RIKTIGT bra!! Så skönt så skönt, blir alldeles tårögd x) Tänk, jag trodde verkligen att jag aldrig skulle kunna känna såhär, vara lugn och avslappnad, kunna äta... Ja, det känns helt enormt stort..! :D
Önskar er alla en god natt, nu ska jag sova och tävlingsladda inför morgondagen!<3
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0