"det kommer från hjärtat"

Har egentligen haft en bra dag idag. Egentligen. Var på stan med finingen i lgh intill och hade väldigt mysigt, åt lunch på stan (mycket jobbigt) och träffade fina sparven som jag inte träffat på galet länge!!
Så VARFÖR är jag ändå inte på gott humör? Ibland alltså. Ibland. Har inte koll på nästa vecka och det stressar sönder mig, maten är hemskt jobbig och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja.
Osammanhängande skriver jag också. Bra där. Bra.
Förlåt.

//M

Kommentarer
Postat av: Maja

Bra jobbat med lunchen, trots att det var jobbigt.

Det kommer bli bättre tjejen, kämpa på!

Puss<3

2011-04-30 @ 13:18:25
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0