Extrem trötthet

Hej och hå, jisses vilken dag! Gick upp 06.45 för att vara på chalmers vid 8... Hittade tack och lov till rätt sal och var därför i tid till högskoleprovet. Hela förmiddagen kändes rätt bra faktiskt, lite sämre på eftermiddagen dock - blev så galet trött!!! Är nöjd och struntar i att resultatet inte blev riktigt som jag ville, det tycks änd ha blivit högre än förra året, och försöker ha kvar känslan av att bara vara tillfreds.
Åkte ut till stallet på kvällen, red dressyr i manegen och fick en riktig aha-upplevelse (positiv alltså) och är nu rätt taggad inför årets tävlingar! han känns så enormt fin nu, trots att han tappat lite muskler <3
Ikväll mår jag tyvärr rätt dåligt. Tror jag är trött mest, men det finns en ganska stor dos ångest också. Jag försöker flytta fokus till allt som är positivt, men det går inte alltid. Ibland mår man bara dåligt helt enkelt, och får försöka acceptera att det är som det är. En accepterad negativ känsla avtar i princip alltid i styrka, så jag jobbar på det <3
Måste sova nu, men skriver snart igen <3
//M

Kommentarer
Postat av: Julia

stå emot. ångest är inte farligt !

2011-04-02 @ 22:55:02
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Maja

Hoppas provet gick bra <3

Du orkar stå ut det jobbiga gumman, du är stark stark stark!

Puss<3

2011-04-03 @ 13:50:53
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0