Freedom :)

Har en rätt så frisk dag och mår faktiskt bättre än på länge!!! Jag tog mig hem frpn vb utan större missöden, sökte två lägenheter igår, var uppe halva natten och pratade med en av mina underbara vänner på Capio, ska snart iväg och träna för min dressyrtränare, ska till mormor imorgon, ska träffa en fin vän imorgon, ska tävla på söndag, vara funktionär på RRKs tävling på måndag, gå på en clinic på måndag, fira mamma på tisdag, träffa min härliga samtalskontakt i mölnlycke på tisdag, och börja övningsköra!! Det finns så mycket positivt i mitt liv att jag blir alldeles uppspelt och lycklig! Det är SÅHÄR livet SKA vara!!!
Tankarna finns där, känslorna finns där, men för tillfället kan jag helt och fullt skita i dem! Självklart kommer tankarna en del såhär på kvällen, men jag klarar av det. Jag känner mig stark, vet att ingenting är omöjligt - bara svårt, och börjar på allvar tro på det som så många sagt till mig under så lång tid: JAG KOMMER ATT BLI FRISK :D
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0