Morgon igen

Så var det morgon igen. Ännu en natt avklarad. Full av kramp, lyckades faktiskt sätta mig över monstret en liten stund och dricka ett par klunkar vatten vilket ledde till att kramperna avtog en del och jag kunde sova.
Min behandlade från Capio ringde nu precis och sa att jag gärna kan få komma ner imorgon istället.. Jag tänkte på det först, att det skulle vara skönt, men så ångrade jag mig. Jag vill dit ikväll och känna mig trygg. För även om vågen kanske inte visar ner imorgon så mår jag tillräckligt dåligt nu som det är, jag orkar inte så mycket på en och samma gång. Ledvärk, svaga muskler, eksem och kramper. Och ångest. Någonstans där drar jag min gräns för den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0