Nej, nej, nej...

Helvete.
Bara för att allt känns åt skogen. Bara för att maten inte funkar. Bara för att mitt liv inte går ihop.
Hej ångest.
JAG KLARAR INTE DET HÄR.
Tankarna tar tillbaka mark och jag tappar fotfästet. Faller och faller. Det syns inte. Kanske inte, eller kanske gör det? Anyway, det kommer märkas snart om jag inte får ordning på det. Jag lovade ju mig själv... Lovade och gav mig själv mitt eget ord på att "aldrig mer". Haha, och så gick det med det. Och nej, det är inte alls roligt.
Ibland känns det verkligen som att man bara ligger och väntar på att försvinna.
//M

Kommentarer
Postat av: Maja

Du fixar det gumman, kämpa för livet <3

2011-05-01 @ 16:56:18
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0