Pieces of a life

Om jag säger såhär; för första ggn på typ 2 månader lyckades jag skriva ett musikstycke med text idag. Bara det uttrycker hur galet tufft det är just nu.
Tankar på maten. Tankar på vikten. Tankar på mina prestationer (Som aldrig räcker till). Tankar på framtiden. Tankar på dåtiden. Tankar på nuet. Tankar på vänner som mår dåligt. Tankar på mig. Tankar som får mig att känna mig värdelös och får mig att förstå och känna att jag ALDRIG räcker till. Never ever.

Jag är trött och modlös och har väldigt lite ork till att ta mig från datorn här inne på kliniken och ut till min tomma lägenhet.

jag försöker att orka, försöker att hoppas och försöker att leva. Men det är inte så lätt när mina gamla tankar och vanor envisas med att lägga krokben för mig hela tiden.

Menmen. En sekund i taget.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0