Tävling igen :)

Är helt slut efter en lång men lyckad tävlingsdag. Kom femma (LB:1, ca 64,5%) och fick med mig en liten grön rosett hem (samt plakett och hederspris) trots en lite tjurig domare och ett väldigt konkurrenskraftigt startfält!! Är väldigt nöjd med tanke på att min ponny hatar värme, att vi inte är i form och att vi inte tävlat dressyr sedan 29:e aug 2010. Fina, fina ponnyn <3

Mådde ok imorse, men nu känner jag "smalhetsen" dra i mig igen och ångesten gör sig påmind. Man blir inte frisk bara sådär, men jag försöker att inte tappa modet nu även om det är svårt.
Lyssnar på Never Grow Up - Taylor Swift och sväljer gråten. Nu ska jag sova och drömma om en frisk och fri morgondag. Att det ska vara så svårt.
//M

Kommentarer
Postat av: Maja

Gött att tävlingen gick bra! :D

Du fixar det här gumman, jag tror på dig! Det är tufft, men du klarar det!

Puss<3

2011-04-25 @ 17:27:44
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0